the wild horses
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

the wild horses

the wild horses
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 de eeuwige strijd begint

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
miracel
Admin
miracel


Aantal berichten : 6
Registratiedatum : 28-04-09

paarden profiel
veulens: nee ik heb geen partner schim
broers/zussen: hello i kill my parents

de eeuwige strijd begint Empty
BerichtOnderwerp: de eeuwige strijd begint   de eeuwige strijd begint Emptywo apr 29, 2009 4:35 pm

miracel hinnikte hard naar desprate. ze had hem al een tijdje nie[right]t meer gezien. ze wou hem weer eens begroeten. hij was goed en zij was slecht. zo as het.gewoon. 'sprate?' ze klonk onzeke.hield hij nog wel van ahar ze stopte enbleef staan.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://thewildhorses.forumactie.com
desprate

desprate


Aantal berichten : 1
Registratiedatum : 29-04-09

paarden profiel
veulens:
broers/zussen: -

de eeuwige strijd begint Empty
BerichtOnderwerp: Re: de eeuwige strijd begint   de eeuwige strijd begint Emptywo apr 29, 2009 4:40 pm

hij kwam aanlopen. 'wat is er?'hij zahg haar onzekere uitdrukking en keek haar aan 'gaat het wel desprate. oppeens krijg hij een idee. hij ging achter haar staan en sprong op haar zo dat ze werd gedekt. hij bleef een ele tijd p haar hij vond het el lek. hijbeet af en toe in ahar mnen. toen ging hij van ahar af. 'wat vond je daavan'
Terug naar boven Ga naar beneden
Flis

Flis


Aantal berichten : 2
Registratiedatum : 29-04-09

paarden profiel
veulens:
broers/zussen: -

de eeuwige strijd begint Empty
BerichtOnderwerp: Re: de eeuwige strijd begint   de eeuwige strijd begint Emptywo apr 29, 2009 6:28 pm

"whoeee wat een lief koppeltje"zei Flis die aan kwam gelopen en haar opmerking was zowel goed als slecht bedoeld.
Terug naar boven Ga naar beneden
miracel
Admin
miracel


Aantal berichten : 6
Registratiedatum : 28-04-09

paarden profiel
veulens: nee ik heb geen partner schim
broers/zussen: hello i kill my parents

de eeuwige strijd begint Empty
BerichtOnderwerp: Re: de eeuwige strijd begint   de eeuwige strijd begint Emptydo apr 30, 2009 9:20 am

'ik haat hem!' ze keek naar de merrie. 'hou je mond paard!'ze stormde op de merrie af en beet haar fel. 'ik ben ook een geest en ik heb een kudde dus kom bij mij geesten mogen niet alleen rond zwerven' zze keek vals anar de merrie.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://thewildhorses.forumactie.com
Gesponsorde inhoud





de eeuwige strijd begint Empty
BerichtOnderwerp: Re: de eeuwige strijd begint   de eeuwige strijd begint Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
de eeuwige strijd begint
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
the wild horses :: het rijk van de gewone :: de watervallen-
Ga naar: